تخفیف!

کامل ترین مجموعه افزونه جت المنتور Jet

(2 بررسی مشتری)

۴۵۵.۰۰۰ تومان

قیمت رسمی: بیش از 2000$

شامل 13 پلاگین و افزودنی جت المنتور Jet

خدمات آس خدمت

  • فارسی و راست‌چین
  • پشتیبانی مادام‌العمر
  • ضمانت و گارانتی اصالت
  • نصب و راه‌اندازی رایگان
  • قیمت فوق‌العاده پایین

توضیحات

مجموعه افزونه های جت المنتور (Jet) یکی از بهترین افزونه‌های جانبی المنتور می‌باشد که دنیایی از قابلیت‌ها را دراختیار شما قرار می‌دهد. جت المنت تمام نیازهای یک طراح را برای تبدیل وردپرس به حرفه‌ای‌ترین طراحی ارائه می‌دهد.

پکیج کاملترین مجموعه افزونه های جت المنتور که برای اولین بار توسط آس خدمت ارائه می‌شود، شامل تمام افزونه های جانبی المنتور فارسی می‌باشد. با استفاده از Jet Elementor می‌توانید تمام ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خود را بدون نیاز به کدنویسی به واثعیت تبدیل کنید.

افزونه های جت المنتور شامل 13 افزودنی و پلاگین کاربردی و کارآمد می‌باشد که برترین ویجت‌های المنتور را دراختیار شما قرار می‌دهد.

مجموعه افزودنی های جت المنتور یکی از برترین مجموعه ویجت های المنتور می‌باشد که امکانات و قابلیت های منحصربفردی را دراختیار طراح قرار می‌دهد.

امکان ایجاد متون و تصاویر تودرتو، قابلیت همسان‌سازی بخش‌ها و ویجت‌ها، امکان ترکیب بلوک‌ها و نیز ادغام با فروشگاه ساز ووکامرس از قابلیت‌های اصلی Jet می‌باشد. شایان بذکر است که این پکیج محدود به یک ویجت نیست و تمام امکانات Jet در آن قرار دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

پلاگین بلوک های جت Jet Blocks

  • افزونه JetBlock یکی از افزونه‌های کاربردی و دوست‌داشتی صفحه‌ساز المنتور می‌باشد. بااستفاده از این افزونه می‌توانید هدر و فوتر خود را به بهترین شکل ممکن شخصی‌سازی کنید. بااستفاده از ابزارک‌های حرفه‌ای و کاربردی می‌توانیم یک هدر حرفه‌ای و با تمامی امکانات طراحی کنیم.

پلاگین جت بلاگ Jet Blog

  • پلاگین jetblog افزونه قدرتمندی است که امکان غنی‌سازی صفحات وب‌سایت با ابزارهای شیک محتوایی را فراهم می‌کند. با استفاده از این افزونه به راحتی بخش خبری سایت خود را به کمک صفحه‌ساز بی‌نظیر المنتور، به راحتی و زیبایی هرچه تمام‌تر ایجاد کنید.

افزونه رزرو (رزرواسیون) جت Jet Booking

  • افزونه رزرو آنلاین Jet Booking قادر است برای وب‌سایت شما امکان رزرو آنلاین را به‌صورت کاملا حرفه‌ای به ارمغان آورد. اگر به سایت‌های آموزش حضوری، تورهای مسافرتی، هتل‌ها و غیره مراجعه کرده باشید قطعا متوجه شده‌اید که این نوع سایت‌ها صفحه‌ای برای رزرو طراحی کرده‌اند تا کاربران بتوانند رزروهای خود را براساس روز و تاریخ انجام دهند. این سایت‌ها برای رزرواسیون از افزونه‌هایی نظیر جت بوکینگ استفاده می‌کنند.

پلاگین علاقه مندی و مقایسه Jet Compare Wishlist

  • افزونه JetCompareWishlist این قابلیت را به المنتور و فروشگاه‌ساز ووکامرس اضافه می‌کند تا بدون هیچ دردسری لیست علاقه‌مندی و مقایسه محصولات را به سایت وردپرسی اضافه کنید.

افزونه جانبی جت المنت Jet Elements

  • جت المنت (Jet Elements) یکی از افزونه‌های برتر و حرفه‌ای صفحه‌ساز المنتور می‌باشد. این مجموعه عظیم 50 ویجت فارسی محتوا را فراهم کرده که بدون نیاز به مهارت کدنویسی می‌توانید سایت وردپرس خودتان را راه‌انداری کنید.

افزودنی جت انجین (موتور جت) Jet Engine

  • افزونه جت انجین را می‌توان یکی از افزودنی‌های ضروری برای صفحه‌ساز المنتور دانست. شما با نصب و فعالسازی این افزونه در سایت وردپرسی خود می‌توانید انواع پست تایپ و تاکسونومی سفارشی ایجاد نمایید.

افزونه جستجوی جت Jet Search

  • امکاناتی که افزودنی المنتور JetSearch در خود دارد باعث می‌شود که هر مدیر سایتی کمبود آن را در سایت خود حس کند. کافیست افزونه را در سایت خود نصب کنید و در هر بخشی از سایت، فرقی نمی‌کند بالا، پایین، چپ یا راست، گوشه سایت و… می‌توانید کادری را برای جستجو اضافه کنید. جت سرچ این امکان را برای شما خواهد کرد تا از میان بیشمار محصول یا نوشته‌ای که در سایت دارید جستجو کرده و به کاربر نمایش دهید.

پلاگین فیلترهای هوشمند جت Jet Smart Filters

  • فیلتربندی کامل برای محصولات در فروشگاه اینترنتی، یکی از راه‌هایی است که در کسب‌وکار اینترنتی می‌تواند کمک بزرگی به فروش بیشتر شما کند. چرا که شما با ایجاد فیلتر برروی محصولات، به مخاطب و مشتری خود امکان بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های محصول را می‌دهید و آن‌ها را برای شناخت و در نهایت انتخاب آن ترغیب می‌کنید. ایجاد فیلتر به کمک افزونه Jet Smart Filters دست شما را برای قرار دادن فیلترهای متنوع محصول فروشگاهی‌تان باز می‌گذارد.

افزودنی جت تب Jet Tabs

  • افزونه جت تب یک افزونه برای المنتور است که با ویجت‌هایی که به المنتور اضافه می‌کند به شما این امکان را می‌دهد که تب‌های زیبا و با افکت‌های مختلف به سایت خود اضافه کنید.

پلاگین هسته قالب ساز جت Jet Theme Core

  • افزونه JetThemeCore مخصوص المنتور، قابلیت پوسته‌ساز را به المنتور اضافه می‌کند. طراحی سربرگ، پاورقی، صفحات 404، آرشیو و… از ویژگی‌های افزونه JetThemeCore می‌باشد. همچنین این افزونه دارای بیش از هزار طرح آماده برای بخش‌های مخنلف مانند سربرگ، صفحات آماده، بخش، آرشیو و … است.

افزونه جت تریکس Jet Tricks

  • افزونه JetTricks پلاگینی است که امکان افزودن جلوه‌های بصری مختلف را بدون نیاز به افزودن یک خط کد برای شما فراهم می‌کند. این افزونه برای افرادی ساخته شده است که از جلوه‌های انیمیشنی جذاب لذت می‌برند و مایل‌اند که آن‌ها را به صفحات وب‌سایت خود اضافه کنند تا وب‌سایت را به‌صورت پویا، زنده و منحصربفرد به نمایش گذارند.

افزونه صفحه ساز جت وو بیلدر Jet Woo Builder

  • افزونه Jet Woo Builder یکی از افزونه‌های موردنیاز برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین به وسلیه صفحه‌ساز المنتور می‌باشد. بااستفاده از این افزونه قادر به ایجاد برگه‌های پیش‌فرض ووکامرس یعنی قالب برگه، محصول تکی، دسته‌بندی، برچسب‌ها و برگه اصلی فروشگاه خواهید بود.

پلاگین گالری محصولات جت وو Jet Woo Product Gallery

  • افزونه Jet Product Gallery برای المنتور یکی از افزودنی‌های المنتور است که می‌توانید با آن برای هر محصول، گالری تصویر و ویدئو درج نمایید. با استفاده از این افزونه، نحوه نمایش تصاویر محصول خود را شخصی‌سازی کرده و نمایش دهید و به گالری تصاویر هر محصول پخش ویدیو را نیز اضافه نمایید.

2 دیدگاه برای کامل ترین مجموعه افزونه جت المنتور Jet

  1. Rashid

    سلام
    خیلی ممنونم از قیمت پایین و به صرفه تون

    (1) (0)
  2. لعیا فکور

    بسیار عالی بود. تشکر از زحمات مجموعه اس خدمت

    (0) (0)
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *