افزودنی های JET

کامل ترین مجموعه پلاگین و افزودنی های افزونه جت المنتور Jetافزودنی های جت (Jet Widgets) مجموعه ای از ویجت های برجسته را برای Elementor فراهم می‌کند که برای ایجاد انواع محتوا عالی است.

هر ویجت از مجموعه، تنظیمات مختص به خود را دارد که امکان ایجاد محتوا را بدون هیچگونه مهارت کدنویسی ممکن می‌کند. کافیست ویجت را در موقعیت مورد نیاز بکشید و رها کنید تا به صفحه اضافه شود. سپس محتوا و ظاهر آن را با توجه به نیاز خود در چند کلیک سفارشی کنید!

برخی افزودنی های پلاگین JET

چرخ فلک پیشرفته : این ویجت اسلایدها را به شیوه‌ای جذاب نمایش می‌دهد. شما می‌توانید از 1 تا 10 اسلاید را در یک زمان با استفاده از ماژول چرخ فلک پیشرفته نمایش دهید، گزینه های متحرک را تنظیم کنید، پس زمینه‌های زنده ایجاد کنید، محتوای اسلایدها را با تایپوگرافی غنی کنید. با چرخ فلک پیشرفته می‌توانید اسلایدهای زیادی را که نیاز دارید ایجاد نمایید!

جعبه متحرک : از این ویجت برای ایجاد یک بلوک اطلاعاتی جذاب در صفحه وب سایت استفاده می‌شود که از دو طرف تشکیل شده است که بصورت شناور حرکت می‌کنند. می‌توانید نمادها، دکمه‌ها، عنوان‌ها و محتوا را به جعبه متحرک اضافه کنید. هر عنصر به راحتی قابل تنظیم است.

عنوان : این ویجت برای ایجاد تیترهای زیبا و خیره‌کننده به منظور تزئین صفحات وب‌سایت با عناوین متنی جذاب ساخته شده است. محتوای آن کاملاً منعطف است، و همچنین تنظیمات چندگانه، برای کمک به شما در ایجاد عناوین واقعاً زیبا در عرض چند دقیقه کمک می‌کند!

مقایسه تصویر : ابزاری عالی که به شما در ایجاد اسلاید با مقایسه تصاویر به روشی جذاب و شیک کمک می‌کند. از این به بعد شما این قدرت را دارید که نتایج کار خود را در قالب جذاب قبل و بعد به نمایش بگذارید!

چیدمان تصاویر : تصاویر را با استفاده از انواع مختلف چیدمان، مانند Masonry، Justify یا List نمایش می‌دهد. برای دریافت نتایج خیره‌کننده و تزئین صفحات وب‌سایت خود با تصاویر زیبا، تصاویر را اضافه کنید و طرح‌بندی‌ها را با چند کلیک سفارشی کنید!

پست ها : ابزاری چند منظوره، که می‌تواند به ایجاد طرح‌بندی‌های شبکه‌ای جذاب پست‌ها و مرتب کردن پست‌ها بر اساس دسته‌بندی‌ها، شناسه‌ها یا تاریخ انتشار کمک کند. این ماژول همچنین هنگام ایجاد پست لغزنده و چرخ فلک مفید است.

جدول قیمت : از این ویجت زمانی استفاده کنید که نیاز دارید قیمت ها و خدماتی را که شرکت ارائه می‌دهد به شیوه‌ای جذاب و واضح به نمایش بگذارید. این ماژول دارای چندین گزینه، تنظیمات سفارشی‌سازی همه‌کاره است و استفاده از آن آسان می‌باشد.

خدمات : این ویجت برای اضافه کردن بلوک‌های خدمات جذاب به صفحات وب سایت شما به روشی روان و آسان ابداع شده است! از آن برای نمایش خدمات ارائه شده توسط شرکت خود استفاده کنید. با ماژول Services می‌توانید عنوان سرویس و توضیحات را مدیریت کنید.

اشتراک : مناسب برای ایجاد فرم اشتراکی که با لیست MailChimp شما کار می‌کند. استفاده از این ماژول واقعاً آسان است و امکان تغییر طرح‌بندی فرم اشتراک، رنگ پس‌زمینه، عرض، افزودن مرزها، سایه‌ها و بسیاری از گزینه‌های دیگر را می‌دهد.

عضو تیم : راه حل عالی برای نمایش اعضای تیم، اگر نیاز دارید تیم خود را به بازدیدکنندگان وب سایت خود معرفی کنید. چندین تنظیمات محتوا و سبک وجود دارد که می‌توان آنها را به دلخواه تغییر داد!

توصیفات : این ویجت برای افزودن بازخوردهای مثبت مشتریان شما به سایت شما ساخته شده است. با خیال راحت به توصیفات مدل دهید و چرخ فلک توصیفات را با چند کلیک ساده، مستقیماً به صفحات سایت خود اضافه کنید!

فرم تماس 7 : این ویجت اجازه می‌دهد تا فرم های تماس موجود خود را با Elementor نمایش دهید. قبل از قرار دادن آن در صفحه وب سایت خود، باید یک فرم تماس با استفاده از افزونه Contact Form 7 ایجاد کنید.

در حال نمایش 7 نتیجه