اشتراک وردتون پرمیوم Wordtune Premium | ارزان سریع

(1 بررسی مشتری)

۳۵۷.۰۰۰ تومان۹۳۶.۰۰۰ تومان

امکانات آس خدمت

  • امکان خرید با امنیت و مطمئن
  • تضمین تا آخرین روز دوره خریداری شده
  • تحویل سریع کمتر از چندین ساعت
  • دارای یک آی پی اختصاصی رایگان
  • قابل استفاده برروی تمام دیوایس ها
شناسه محصول: Wordtune دسته: , برچسب: ,

توضیحات

اشتراک وردتون پرمیوم اکانت ویژه وردتون است که حداکثر کاربری و قابلیت های این برنامه را برای شما فعال می‌کند. اما قبل از پرداختن به قابلیت‌های وردتون پرمیوم به تاریخچه و تعریف مختصری از برنامه وردتون می‌پردازیم.

وردتون در ابتدای کار یک افزونه متعلق به مرورگر گوگل کروم بود که در سال 2018 برای ویرایش نوشتار مورد استفاده قرار گرفت.

با خرید اشتراک وردتون پرمیوم از آس خدمت، یک آی پی اختصاصی نیز به رایگان دریافت خواهید کرد. اکانت های ارائه شده از نوع Write + Read می باشند و تا آخرین روز دوره ضمانت دارند.

وردتون با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند جملات را بفهمد و راه‌های مختلفی برای بازنویسی جمله بدون ایجاد تغییر در معنی متن پیشنهاد کند.

نرم افزار وردتون قابلیت تصحیح گرامری و املایی متون را دارد. از این نظر با رقبایش مثل Grammerly و Quillbot برابری کرده و هر روز ویژگی های منحصر به فرد جدیدی را نیز اضافه می کند.

این نرم افزار امکان بازنویسی دستی را می دهد که می توانید به 10 زبان مختلف متن خود را بازنویسی کنید. همچنین Wordtune از 5 فرمت پشتیبانی می کند که تنها مختص کاربران وردتون پرمیوم Wordtune Premium است.

نحوه کار وردتون Wordtune

پس از دانلود و فعال کردن نرم افزار وردتون، می توانید در Google Docs، Gmail، LinkedIn، Facebook و سایر پلتفرم ها از آن استفاده کنید.

به این صورت که هنگامی در هر یک از این پلتفرم‌ها جمله‌ای بنویسید، متوجه خواهید شد که یک نماد Wordtune در گوشه آن ظاهر می شود.

هنگامی که روی آن کلیک کنید، می توانید جمله های مختلف پیشنهادی را انتخاب کنید. برای جمله شما جایگزین های رسمی یا غیر رسمی، با لحن متفاوت و فرمول بندی متنوع به صورت بلند یا کوتاه ارائه می شود.

ویژگی‌ها و مزایای وردتون پرمیوم Wordtune Premium

چنانچه اکانت وردتون پرمیوم | Wordtune Premium خریداری کنید علاوه بر ویژگی Rewrite (بازنویسی) چند گزینه دیگر برای شما فعال خواهد شد.

  • تبدیل به زبان محاوره‌ای (casual) : با این ویژگی شما میتوانید متن های تایپ شده را به شکل غیر رسمی و عامیانه بنویسید. این قابلیت در پلتفرم‌هایی مثل فیسبوک، ایکس و… کاربرد دارد و بهترین راهنما برای افراد مبتدی در زمینه زبان است.
  • تبدیل به زبان رسمی (formal) : این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید نامه ها و یا متون خود را به شکل رسمی در آورید.
  • تبدیل متن به یک محتوای خلاصه و مفید (Shorten) : وردتون پرمیوم Wordtune Premium می‌ تواند خلاصه ای از متن را به شما ارائه دهد.
  • تبدیل متن به یک محتوای بلند (Expand) : اکسپند وردتون می تواند متن را بسط داده و جملاتی را به آن اضافه کند.
  • خلاصه بخش‌های مهم (Read) : وردتون جهت سهولت خواندن و صرفه جویی در وقت این ویژگی را اضافه کرده است. به وسیله آن نرم افزار متن بلند را (مانند یک مقاله کامل) به سرعت می خواند. سپس در عرض چند ثانیه تجزیه تحلیل کرده و یک متن خلاصه از قسمت های مهم را به شما می دهد.
  • تاکید بر بخش‌های مهم از منظر مختلف (Spotlight) : این ویژگی اخیرا به وردتون پرمیوم Wordtune Premium اضافه شده است. به شما این قابلیت را می‌دهد که متن را از دیدگاه‌های مختلف مجددا خلاصه کنید و براساس اطلاعات و بخش هایی که بیشتر به آن اهمیت می دهید خلاصه دریافت کنبد.

توضیحات تکمیلی

نوع اشتراک

Write + Read (کاملترین نسخه)

مدت اشتراک

سه ماهه, 6 ماهه, یک ساله

1 دیدگاه برای اشتراک وردتون پرمیوم Wordtune Premium | ارزان سریع

  1. رامین ستوده

    قیمتش نسبت به کویل بات بالاتره ولی بنظرم خیلی حرفه ای تره
    همچنین تشکر از اس خدمت گرامی

    (1) (0)
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *