تخفیف!

افزونه فرم ساز WP Forms وردپرس فرمز

(2 بررسی مشتری)

قیمت اصلی ۳۵۰.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۰۵.۰۰۰ تومان است.

قیمت رسمی: 600$

خدمات آس‌خدمت

  • فارسی و راست‌چین
  • پشتیبانی مادام‌العمر
  • ضمانت و گارانتی اصالت
  • نصب و راه‌اندازی رایگان
  • قیمت فوق‌العاده پایین

توضیحات

افزونه فرم ساز حرفه‌ای وردپرس فرمز (WP Forms) آخرین نسخه منتشر شده: WP Forms 1.8.8


وردپرس فرمز (WP Forms) معروفترین افزونه ساخت فرم در وردپرس با استفاده از قابلیت درگ اند دراپ (Drag and Drop) می‌باشد.


ساخت فرم با قابلیت درگ و دراپ

قابلیت قدرتمند درگ و دراپ WpForms به شما این امکان را میدهد تا به راحتی فرم های تماس و دیگر فرم های آنلاین وردپرس را بدون نوشتن هیچ کدی فقط در چند دقیقه طراحی کنید. با قابلیت درگ و دراپ WpForms به راحتی میتوانید فقط با یک کلیک ساده فیلد های فرم خود را اضافه یا حذف کنید. همچنین توسط این قابلیت به راحتی میتوانید محل قرارگیری فیلد‍‌های خود را به دلخواه تغییر دهید.

الگو‌های فرم از پیش طراحی شده

افزونه فرم ساز WpForms با بیش از 100 قالب از پیش ساخته شده همراه شده که میتواند در وقت شما بسیار صرفه جویی کند. تنوع فرم‌ های  آماده WpForms  به حدی زیاد است که دست شما را در ساخت هر نوع فرمی باز میگذارد. با استفاده از فرم های آماده حتی مبتدی ترین کاربران وردپرس هم میتوانند فرم های مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن طراحی کنند. در صورت نیاز پس از درون‌ریزی فرم ها میتوانید به راحتی فرم مورد نظر خود را ویرایش کنید.

بازطراحی ظاهر فرم‌ها توسط المنتور

یکی از جذابترین امکانات WPForms استفاده فرم‌ها در المنتور است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از افزونه Essential Addons for Elementor فرم‌های خود را به زیباترین نحو ممکن شخصی‌سازی و بازطراحی کنید.

100% واکنشگرا با موبایل و تبلت

تمامی فرم های ساخته شده توسط WpForms کاملا ریسپانسیو بوده و در تمامی دیوایس ها به زیبایی نمایش داده میشوند خواه بازدید کنندگان، سایت شما را با موبایل یا تلیوزیون هوشمند مشاهده کنند.

منطق شرطی هوشمند فیلدها

قابلیت منطق شرطی هوشمند WpForms به شما این امکان را میدهد تا فیلد‌های فرم را بسته به نوع شروط قابل نمایش یا پنهان کند. با استفاده از منطق شرطی هوشمند  فرم های وردپرس شما بر اساس انتخاب هایی که کاربر هنگام پرکردن فرم ها انجام میدهد به صورت کاملا داینامیک تغییر میکند.

دارای سیستم اعلان‌های فوری ایمیلی

اعلان فرم وردپرس WpForms به شما یا اعضای تیم شما این امکان را میدهد تا به سرعت به سوالات و درخواست های دریافتی پاسخ دهند، بنابراین می توانید تجارت خود را توسعه دهید.

زمانی که کاربر فرمی را ارسال میکند، WpForms فورا از طریق ایمیل به شما یا اعضای تیمتان اطلاع رسانی میکند. همچنین میتوانید انتخاب کنید که چه فردی باید ایمیل مربوط به کدام فرم را دریافت کند.

مدیریت فرم‌های تکمیل شده

با استفاده از سیستم مدیریت فرم‌های تکیمل شده افزونه فرم ساز وردپرس  WpForms شما به راحتی میتوانید تمامی فرم های تکمیل شده توسط کاربران سایت خود را بررسی کنید. همچنین میتوانید آنها را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید یا آنها را برای بررسی بیشتر مارک کنید یا حتی آن ها را حذف کنید.

از دیگر قابلیت های مهم مدیریت فرم ها میتوان به قابلیت خروجی گرفتن از ورودی ها با فرمت CSV اشاره کرد. اگر شما چندین فرم دارید میتوانید ورودی ها را بر اساس هر فرم به راحتی مرتب سازی کنید.

فرم های چند صفحه ای

شما میتوانید با استفاده از این قابلیت WpForms به راحتی و با چند کلیک ساده، فرم های طولانی را به چندین بخش صفحه بندی شده تقسیم کنید.

بارگذاری فایل برای فرم های وردپرس

گاهی اوقات ممکن است بخواهید اطلاعات اضافی مانند تصاویر، فیلم، اسناد و غیره را به عنوان بخشی از فرم های خود جمع آوری کنید.

محافظت در برابر هرزنامه

فرم های آنلاین یک هدف بزرگ برای اسپمرها هستند. به همین دلیل WPForms چندین روش برای جلوگیری از هرزنامه‌ها در اختیار شما قرار می دهد. WPForms برای مقابله با هرزنامه‌ها از جدیدترین روشهای دفاع در برابر اسپم استفاده می کند.

هنگامی که شما یک فرم جدید ایجاد میکنید ، ویژگی ضد هرزنامه به طور پیش فرض در داخل تنظیمات فرم شما فعال می شود. گذشته از قابلیت ضد اسپم داخلی، WpForms به شما امکان میدهد که از کپچا در فرم های خود استفاده کنید.

تغییرات افزونه WP Forms نسخه 1.8.8.2

  • رفع شد: خطای کنسول در صفحه مدیریت ابزارک ها.
  • اضافه شد: گزینه نمایش قیمت جدید برای قسمت پرداخت تک کالا اضافه شد.
  • رفع شد: تغییر نام تم های سفارشی در ویرایشگر کامل سایت.
  • اکنون فرم ها را می توان به عنوان الگوهای کاربر برای استفاده در آینده ذخیره کرد.
  • رفع و بهبود مدیریت داده های ارسال پرداخت
  • آدرس‌های ارسال و صورت‌حساب را اکنون می‌توانید در صفحه Form Builder > Payments > Stripe پیکربندی کنید.

2 دیدگاه برای افزونه فرم ساز WP Forms وردپرس فرمز

  1. حنانه محرابی

    قیمتاتون واقعا عالی و بینظیره
    پر رونق و پر روزی باشید

    (2) (0)
  2. فیاضی

    باتشکر از پشتیبانی خوب و سریعتون

    (0) (0)
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *