تخفیف!

افزونه صفحه ساز دیوی بیلدر Divi Builder وردپرس

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی ۳۵۰.۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۵.۰۰۰ تومان است.

قیمت رسمی: 570$ سالیانه

خدمات آس‌خدمت

  • فارسی و راست‌چین
  • پشتیبانی مادام‌العمر
  • ضمانت و گارانتی اصالت
  • نصب و راه‌اندازی رایگان
  • قیمت فوق‌العاده پایین

توضیحات

افزونه صفحه ساز دیوی بیلدر (Divi Builder) آخرین نسخه منتشر شده: Divi Builder 4.24.2


افزونه دیوی بیلدر (Divi Builder) یک صفحه‌ساز وردپرس با قابلیت‌ها و توانایی‌های خیره‌کننده می‌باشد که هر کاربری را به یک خالق آثار هنری تبدیل می‌کند.


 

ساخته شده از قالب دیوی

افزونه دیوی بیلدر محصولی‌ست که از قالب دیوی متولد شده است. اکنون شما می‌توانید از این افزونه در هر قالبی که می‌خواهید به سادگی استفاده کنید و از قدرت آن برای طراحی یک سایت حرفه‌ای استفاده کنید. در واقع این امکان برای شما فراهم است تا آن‌را با قالب‌های مختلف یا حتی تم‌های سفارشی خود ترکیب کنید. با این حال، قالب دیوی یک راه‌حل کامل برای وب سایت فوق العاده است که دیوی بیلدر را با مجموعه‌ای خیره‌کننده از گزینه‌های سفارشی‌ساز و طراحی زیبای تمام عرض تقویت می‌کند.

پشتیبانی از هر قالب وردپرس

مهم نیست که از کدام قالب وردپرس استفاده می‌کنید یا به آن تغییر می‌دهید، افزونه Divi Builder به شما این امکان را می‌دهد تا محتوا را به راحتی بسازید و یا انتقال دهید. این پلاگین به دلیل طراحی روان و ریسپانسیوی که دارد مورد توجه بسیاری از کاربران وردپرس قرار گرفته است. این صفحه‌ساز همچنین به گونه‌ای ساخته شده است که به قالب شما اجازه می‌دهد تا سبک‌های اساسی، مانند اندازه فونت و رنگ را کنترل کند، به‌طوری که چیدمان‌های شما حفظ شود.

ساختارهای ستون مختلف

افزونه صفحه‌ساز پیشرفته دیوی بیلدر با 20 ساختار ستونی ارائه می‌شود که می‌توانند به روش‌های مختلف ترکیب شوند. علاوه برآن؛ بیش از 40 ماژول محتوا و 1000 تنظیمات طراحی، امکانات بی‌شماری هستند که با کمک آنها می‌توانید طرح‌های دلخواه خود را ایجاد کنید.

می‌توانید هر بخشی را طراحی کنید

دیوی بیلدر یک ابزار عالی برای ایجاد پست‌های خیره کننده و همچنین صفحات استاندارد و با ساختار مناسب است. بنابراین شما می‌توانید با کمک آن، هر بخش از سایت خود را سفارشی کنید. همچنین این پلاگین شامل بیش از 40 ماژول محتوای مختلف است که هر کدام مجموعه‌ای از کنترل‌های طراحی و پیکربندی قدرتمند خود را دارند.

پیکربندی ماژول فوق العاده آسان

ایجاد یک چیدمان و افزودن محتوا به صفحه شما تنها بخشی از فرآیند ساخت است. افزونه Divi Builder با استفاده از ماژول‌های پیشرفته‌ای که دارد به شما کنترل خلاقانه کامل بر روی هر قسمت از طرح‌بندی خود را ارائه می‌دهد.

تنظیمات عمومی

افزودن ماژول‌ها به صفحه شما ساده است و پیکربندی آنها تنها چند ثانیه طول می‌کشد. کافیست محتوای خود را اضافه کنید، طراحی خود را کنترل و سپس طرح هر ماژول را به راحتی تنظیم نمائید.

تنظیمات طراحی پیشرفته

هر ماژول Divi Builder همچنین دارای مجموعه کاملی از کنترل‌های طراحی است که می‌توان از آنها برای تنظیم هر بخش از طراحی ماژول استفاده کنید. شما می‌توانید از فونت‌های سفارشی، رنگ‌ها، ارتفاع خط، وزن فونت، فاصله سفارشی، اندازه و موارد دیگر استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای کارهایی که می‌توانید انجام دهید در هنگام بررسی تنظیمات طراحی پیشرفته دیوی بیلدر وجود ندارد و شما هر کاری را بدون نیاز به دانش کدنویسی می‌توانید انجام دهید.

افزودن CSS سفارشی

اگر شما از دانش برنامه نویسی بهره‌مند هستید می‌توانید با استفاده از کدهای CSS سفارشی قابلیت‌های دلخواهی را به طرح‌بندی‌های خود اضافه کنید. با استفاده از این پلاگین می‌توانید CSS سفارشی را برای هر ماژول اعمال و عناصر تکی درون ماژول‌ها را در صفحات جداگانه هدف قرار دهید.

دارای 30 طرح از پیش ساخته شده برای راه‌اندازی سریع

اگر با طراحی سفارشی سایت مشکل دارید، می‌توانید از طرح‌بندی‌های آماده این افزونه برای طراحی‌های سریع خود استفاده کنید. افزونه صفحه‌ساز پیشرفته دیوی بیلدر دارای 30 طرح از پیش ساخته شده برای راه‌اندازی سریع و آسان است که به شما این امکان را می‌دهد تا طرح مورد نظر خود را انتخاب و سپس به گونه دلخواه سفارشی کنید.

چیدمان‌های از پیش ساخته شده

شروع کار با دیوی فوق‌العاده آسان است. از اینکه می‌توانید با دیوی بیلدر در زمان صرفه‌جویی کنید، شگفت زده خواهید شد و طرح‌های از پیش ساخته شده،  تنها یکی از چیزهایی هستند که می‌توانند ساعت‌ها، زمان طراحی و توسعه را کاهش دهند. هنگامی که یک صفحه جدید ایجاد می‌کنید، کافیست یکی از طرح‌بندی‌های از پیش ساخته شده را انتخاب کنید تا فرآیند طراحی برای شما شروع شود.

دارای کتابخانه قدرتمند

افزونه Divi Builder دارای یک کتابخانه قدرتمند و عظیم است که روند طراحی را برای شما ساده‌تر می‌کند. در کتابخانه می‌توانید طرح‌بندی‌ها، ماژول‌ها یا مجموعه‌ای از ماژول‌ها را برای استفاده بعدی ذخیره کنید. همچنین می‌توانید به سرعت، مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌های فوق‌العاده سفارشی‌سازی شده ایجاد کنید که می‌توانند هنگام شروع پروژه‌های جدید دوباره استفاده شوند. علاوه بر آن؛ می‌توانید به سادگی کتابخانه خود را از یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر درون‌ریزی و برون‌ریزی نمائید.

ذخیره و افزودن به کتابخانه

هر زمان که عنصری را با دیوی بیلدر ایجاد یا پیکربندی می‌کنید، می‌توانید آن را در کتابخانه خود برای طراحی‌های بعدی ذخیره نمائید. پس از اینکه طرح شما در کتابخانه ذخیره شد، می‌توان آن را در آینده تنها با چند کلیک در صفحات جدید بارگذاری کرد.

ذخیره با همگام‌سازی انتخابی

هنگام ذخیره در کتابخانه، همچنین می‌توانید تنظیمات خاصی را به صورت انتخابی همگام‌سازی کنید. به این ترتیب می‌توانید فقط تنظیماتی را که قصد دارید دوباره استفاده کنید مانند عناصر طراحی (رنگ ها، فونت ها و غیره) ذخیره نمائید. به عنوان مثال، می‌توانید مجموعه‌ای از ماژول‌های سفارشی‌سازی شده را ایجاد کنید که با هویت یک برند خاص مطابقت دارند تا در طول فرآیند ساخت مجدد در وب‌سایت، مورد استفاده قرار گیرند.

عناصر سازنده جهانی

افزونه Divi Builder دارای عناصر سازنده جهانی نیز می‌باشد که می‌توانید از آنها برای کل وب‌سایت خود استفاده کنید. عناصر سازنده جهانی یک تغییر دهنده، هر زمان که یک ماژول جهانی را ویرایش می‌کنید، تغییرات با هر صفحه‌ای که ماژول در آن استفاده شده است همگام سازی می‌شود. این یک راه عالی برای ایجاد یک هدر یا پاورقی سفارشی برای وب‌سایت شما است که می‌تواند تنها در چند ثانیه به صورت جهانی به روز شود.

ذخیره عناصر جهانی

هر زمان که چیزی را در کتابخانه افزونه دیوی بیلدر خود اضافه می کنید، می توان آن را به عنوان یک آیتم جهانی ذخیره کرد. آیتم های جهانی را می توان به چندین صفحه در سراسر وب سایت شما اضافه نمود. هر زمان که یک مورد کلی در یک مکان ویرایش شود، آن تغییرات در تمام صفحات منعکس می شود. برای ایجاد تغییرات گسترده در وب سایت خود، نیازی به ویرایش هر صفحه نیست.

دارای ماژول‌های جهانی

اگر قصد دارید طرح‌های خود را مجدداً تکرار کنید، می‌توانید آن‌را به عنوان یک ماژول جهانی ذخیره کنید. به عنوان مثال: می‌توانید از یک ماژول دکمه در پایین تمامی صفحات سایت خود بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید رنگ دکمه را تغییر دهید، به جای ده‌ها بار تغییر، فقط کافیست یک بار این کار را انجام دهید تا به صورت خودکار در تمامی دکمه‌ها اعمال شود. با این قابلیت می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

ردیف ها و بخش‌های جهانی

افزونه Divi Builder مجموعه‌ای از عناصر را ارائه می‌دهد که می‌توانند به عنوان بخش‌ها یا ردیف‌های جهانی ذخیره شوند. با استفاده از بخش‌های جهانی، می‌توانید به راحتی یک هدر یا پاورقی سفارشی برای وب‌سایت خود ایجاد کنید که می‌تواند یک‌بار ویرایش شود و در کل سایت شما به روز شود.

عناصر جهانی با همگام‌سازی انتخابی

آیتم‌های کتابخانه سراسری را می‌توان با همگام‌سازی انتخابی ترکیب کرد، که به شما این امکان را می‌‌دهد تا مجموعه‌ای از ماژول‌های سراسری ایجاد کنید که فقط تنظیمات خاصی را همگام‌سازی می‌‌کنند. به عنوان مثال، می‌توانید یک ماژول سرصفحه جهانی با تایپوگرافی و رنگ‌های سفارشی ایجاد کنید که می‌تواند در کل وب‌سایت شما منعکس شود، در حالی که همچنان به شما امکان می‌دهد متن عنوان منحصربفرد را در هر صفحه وارد نمائید. همچنین اگر تنظیم سبک کلی تایپوگرافی وب‌سایت خود را دارید، تنها کافیست یکبار این ماژول جهانی را ویرایش کنید و سپس تغییرات در تنظیمات طراحی آن به صورت خودکار در هر نمونه از ماژول اعمال می شود.

طراحی کاملاً ریسپانسیو

هر محتوایی که با استفاده از این افزونه طراحی می‌کنید، به صورت کاملاً ریسپانسیو و مناسب در تمامی دستگاه‌های مختلف از جمله دسکتاپ، تبلت و موبایل، به کاربران نمایش داده خواهد شد.

1 دیدگاه برای افزونه صفحه ساز دیوی بیلدر Divi Builder وردپرس

  1. صالح الحمیدی

    قیمتاتون واقعا عالی و بینظیره
    پر رونق و پر روزی باشید

    (1) (0)
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *