تخفیف!

خرید اشتراک کانوا پرو | Canva Pro | ارزان و سریع

(3 بررسی مشتری)

۷۹.۹۰۰ تومان۷۴۹.۹۰۰ تومان

امکانات آس خدمت

  • خرید قانونی و ضمانت عدم مسدودی
  • امکان تهیه اشتراک یک ماهه تا یک ساله
  • امکان تمدید برروی اشتراک شخصی شما
  • دارای آی‌پی اختصاصی جهت استفاده
  • دسترسی به تمام امکانات کانوا پرو
  • قابل استفاده با تمام دیوایس ها
شناسه محصول: Canva-Pro دسته: , برچسب: , ,

توضیحات

کانوا پرو (Canva Pro) یک ابزار طراحی آنلاین می باشد که برای ایجاد طرح های گرافیکی خلاقانه و حرفه‌ای بسیار مناسب است. با استفاده از این ابزار، کاربران به راحتی می توانند طرح های خلاقانه و جذاب را بدون نیاز به تجربه قبلی ایجاد کنند.

اشتراک کانوا پرو بصورت اختصاصی برروی ایمیل شما فعال می شود. این اکانت اشتراکی نیست و بصورت قانونی برای شما خریداری می شود

کانوا پرو به کاربران امکان می دهد از مجموعه ای وسیع از قالب ها، تصاویر، آیکون ها و ابزارهای طراحی پیشرفته استفاده کنند. با دسترسی به این منابع، کاربران می توانند طرح های گرافیکی حرفه‌ای برای تبلیغات، رسانه های اجتماعی، لوگو، پوستر، اسلایدشو و سایر نیازهای طراحی خود را بسازند.

قابلیت همکاری تیمی

با این قابلیت، اعضای یک تیم می توانند به صورت همزمان به طرح ها دسترسی داشته باشند و بتوانند با همکاری، ویرایش طرح ها را انجام دهند. این امکان باعث می شود فرآیند طراحی سریعتر و بهبود یابد و کارها به صورت کارآمدتری انجام شود.

کانوا پرو از امکانات زیادی برخوردار است. می توان به تم‌ها و قالب های طراحی آماده، انواع فونت ها و ابزارهای قدرتمند برای ویرایش تصاویر و ایجاد افکت های ویژه اشاره کرد. همچنین، کاربران می توانند از ابزارهایی برای تنظیم رنگ، پشت زمینه و اضافه کردن افکت های مختلف به طرح های خود استفاده کنند.

کانوا پرو امکاناتی مانند ذخیره سازی ابری، صدور فایل های با کیفیت بالا، اندازه گیری و تنظیمات سفارشی، قابلیت اضافه کردن فونت های شخصی را به کاربران ارائه می دهد.

به طور خلاصه، کانوا پرو یک ابزار طراحی گرافیکی قدرتمند است که با امکانات و ویژگی هایش، به کاربران امکان می دهد طرح های خلاقانه و حرفه‌ای بسازند.

طرح ها در کانوا پرو توسط خود کاربران ساخته می شوند. کانوا پرو یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین است که به افراد امکان می دهد به سرعت طرح ها و محتواهای گرافیکی را ایجاد کنند. این ابزار به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به مهارت های حرفه‌ای در طراحی گرافیک، از قالب‌ها، المان‌های گرافیکی، تصاویر، فونت‌ها و ابزارهای ویرایش استفاده کنند.

با کانوا پرو، کاربران می توانند به سرعت پوسترها، اسلایدها، تصاویر اجتماعی، لوگوها، کارت های تبریک و سایر طراحی ها را ایجاد نمایند. این ابزار به تازگی همچنین ویژگی‌ها و امکانات جدیدی اضافه کرده است تا تجربه طراحی را بهبود بخشد.

چه مدل طرح هایی رو میشه در کانوا پرو پیدا کرد؟

در کانوا پرو، میلیون ها قالب آماده توسط تیم کانوا پرو و همچنین توسط خود کاربران ایجاد شده است. این قالب‌ها شامل طرح‌ها و الگوهای متنوعی هستند که برای انواع مختلف پروژه‌ها و نیازهای طراحی مناسبند. در زیر، چند نمونه از مدل‌هایی که در قالب های کانوا پرو وجود دارند، عنوان شده است:

  • پست های اجتماعی: قالب‌هایی برای ایجاد پست‌ها و تصاویر مناسب برای شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و..
  • پوسترها و تبلیغات: طرح‌های زیبا برای ایجاد پوسترها، بنرها، کارتهای تبلیغاتی و موارد مشابه.
  • اسلایدهای تقدیمی: قالب‌های مناسب برای ایجاد اسلایدهای تقدیمی در جلسات کاری، کنفرانس‌ها و ارائه‌های مختلف.
  • لوگو و برند: طرح‌های آماده جهت ایجاد برند با کیفیت بالا برای کسب و کارها و شرکت‌ها.
  • کارت‌های تبریک و دعوتنامه: الگوهایی برای ساخت کارت‌های تبریک، دعوتنامه‌ها، و کارت‌های تشویق.
  • سربرگ‌ها و مدارک تجاری: طرح‌های مناسب برای ایجاد سربرگ‌ها، نامه‌های تجاری، و مدارک مختلف کاری.
  • وب و اپلیکیشن‌ها: الگوهایی جهت طراحی وب‌سایت، اپلیکیشن‌ها و رابط‌های کاربری.
  • تصاویر شخصیتی و فردی: طرح‌ها و قالب‌های مختلف برای ایجاد تصاویر شخصیتی، CV، و رزومه.

این تنوع در قالب‌ها به کاربران این امکان را می دهد که بر اساس نیازهای مختلف خود، به سرعت طرح های متنوع ایجاد کنند. همچنین، کاربران می توانند طراحی های خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند و از آثار دیگران نیز بهره‌مند شوند.

توضیحاتی در مورد Canva Pro

کانوا پرو یک برنامه طراحی قدرتمند و آنلاین است که امکان طراحی های گرافیکی خلاقانه و جذاب را ایجاد می کند.

با استفاده از کانوا، کاربران می توانند انواع طرح های گرافیکی را بسازند، از جمله پوسترها، بروشورها، لوگوها، بنرها، کارت‌های ویزیت و … ، به کاربران این امکان را می‌دهد تصاویر و آیکون هایی را انتخاب کنند و از آنها در طرح های خود استفاده کنند. همچنین می توانند انواع فونت‌ها را انتخاب کنند و متن های خود را به طور دقیق و زیبا قرار دهند.

دانلود اپیکیشن کانوا پرو (Canva Pro)

برای کامپیوتر می توانید از وب‌سایت این سرویس استفاده کنید یا اپیکیشن آن را در Windows یا MacOS دانلود و نصب کنید. برای موبایل نیز اپلیکیشن کانوا برای سیستم های اندروید و iOS در دسترس است.

ویژگی اشتراک کانوا پرو (Canva Pro)

اشتراکی که خریداری می کنید از سایت آس خدمت بر عکس سایر فروشگاه ها، بصورت قانونی خریداری و روی ایمیل شما فعال می شود. برای تمدید نیازی به تعویض اکانت نیست. اشتراک کانوا پرو دارای گارانتی تا آخرین روز اشتراک بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل، اشتراک دوباره برای شما فعال خواهد شد.

قوانین و نکته قبل از خرید اشتراک کانوا پرو

اشتراک کانوا پرو بصورت کاملا قانونی خریداری می شود و امکان استفاده از تمام امکانات این اشتراک را دارید.

اشتراک ها بدلیل قانونی بودن تا اخرین روز اشتراک پرمیوم هستند و از پرمیوم خارج نمی شود. آس خدمت تضمین می دهد درصورت خارج شدن از پرمیوم مجدد اشتراک شما را فعال کند و نیاز به تعویض اکانت نداشته باشید.

توضیحات تکمیلی

مدت اشتراک

یک ماهه, سه ماهه, 6 ماهه, یک ساله

3 دیدگاه برای خرید اشتراک کانوا پرو | Canva Pro | ارزان و سریع

  1. ملیحه عباسی

    پایینترین قیمت ممکن

    (3) (0)
  2. رضا والامقام

    باتشکر از خدمات خوبی که ارائه میدین و اجازه نمیدین که دنیا ما ایرانی هارو از محروم کنه

    (1) (0)
  3. سلیمان فراحتی

    از اینکه اس خدمت را برای خرید خدمات انتخاب کردم راضی هستم

    (1) (0)
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *