افزونه های چند زبانه

افزونه های چند زبانه سازی وردپرسافزونه های چند زبانه کردن وردپرس یکی از بهترین ابزارها جهت افزایش سئو و نیز ارتقای تعداد بازدیدکنندگان از وب‌سایت وردپرسی می‌باشد. افزونه های چند زبانه این توانایی را برای شما محیا می‌کنند که بدون نیاز به تولید مجدد محتوا، یک زبان مادر را ترجمه و منتشر نمایید.

قابل توجه است که افزونه های Multilingual وردپرس توانایی ترجمه تمامی متون آماده و سفارشی را در وردپرس به شما می‌دهند. از ترجمه نوشته‌ها گرفته تا برچسب‌ها و دسته‌بندی‌ها و حتی توضیحات تصاویر.

از دیگر قابلیت‌های افزونه‌های چندزبانه کردن سایت می‌توان به امکان ترجمه اتوماتیک و ماشینی اشاره نمود. با تهیه افزونه مناسب، می‌توانید ترجمه محتوا و متون را بصورت کاملا اتوماتیک به ماشین‌های ترجمه نظیر گوگل ترنسلیت و DeepL بسپارید.

ناگفته نماند که ترجمه‌های دستی یا همان انسانی به مراتب از امتیاز و درجه بالاتری نسبت به ترجمه‌های ماشینی و اتوماتیک نزد موتورهای جستجو برخوردار است.

در ادامه بهترین افزونه‌های چندزبانه کردن سایت را مشاهده خواهید کرد. همچنین لایسنس های ارائه شده کاملا اورجینال بوده و توسط تنها نماینده رسمی وردپرس در ایران تقدیم می‌گردد.

تمامی افزونه های ارائه شده توسط آس خدمت دارای لایسنس اصلی با پشتیبانی و آپدیت اتوماتیک مادام‌العمر می‌باشد.


خدمات آس‌خدمت

  • فارسی و راست‌چین
  • پشتیبانی مادام‌العمر
  • ضمانت و گارانتی اصالت
  • نصب و راه‌اندازی رایگان
  • قیمت فوق‌العاده پایین

در حال نمایش 4 نتیجه