افزونه المنتور پرو

افزونه صفحه ساز Elementor Pro المنتور پرو وردپرسافزونه المنتور پرو دقیقا همان چیزی‌ست که هر وردپرس کاری به آن نیاز دارد. افزونه‌ای که محدودیت‌ها را رد کرده و به تنهایی قدم در عرصه طراحی صفحات سایت به ساده‌ترین شکل ممکن نهاده است.

افزونه Elementor نسخه پرو، دارای قابلیت‌های فراوانی‌ست که به هر شخصی توانایی طراحی سایت، دقیقا همان‌طور که مدنظرش هست را می‌دهد.

به کمک افزونه Elementor Pro می‌توانید باکیفیت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین صفحات وب را در وردپرس، بدون هیچ دانش خاصی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن طراحی کنید.

اما یک مشکلی داریم با افزونه Elementor پرو

چی؟ قیمتش. متاسفانه قیمت این افزونه بصورت سالیانه 400 یورو معادل تقریبا 22 میلیون تومان ماست. حقیقتا این مبلغ به حدی زیاده که خیلی افراد حتی چنین مبلغی برای بودجه طراحی سایت هزینه نمی‌کنند چه برسه به یک افزونه!

اما راهکار آس خدمت برای افزونه Elementor Pro

بعیده که مطلع نباشید اما جهت یاداوری باید بگم که آس خدمت تنها نماینده رسمی و حقیقی وردپرس در ایرانه. یعنی مجوز فروش تمام افزونه‌ها و محصولات پرکاربرد وردپرس را در ایران اونم با قیمت متعارف ایران داره.

درنتیجه الان می‌تونید با کمترین هزینه در کل ایران، افزونه المنتور پرو با آپدیت و پشتیبانی مادام‌العمر از تنها نماینده واقعی وردپرس در ایران، خریداری کنید.

در ادامه، تمامی افزونه های مرتبط با المنتور وردپرس نمایش داده می‌شود که می‌توانید با تخفیفات ویژه از آس خدمت تهیه نمایید.


خدمات آس‌خدمت

  • فارسی و راست‌چین
  • پشتیبانی مادام‌العمر
  • ضمانت و گارانتی اصالت
  • نصب و راه‌اندازی رایگان
  • قیمت فوق‌العاده پایین

در حال نمایش 2 نتیجه